Outlook Web Access

Seguretat i privadesa

Bústia d'entrada

Quant als missatges de correu electrònic
Obertura d'un missatge
Desplaçament o còpia d'un missatge
Supressió d'un missatge
Lectura d'un fitxer adjunt
Creació d'un missatge
Resposta o reenviament d'un missatge
Quant a les confirmacions de recepció

Calendari

Contactes

Tasques

Carpetes públiques

Opcions de personalització

Desplaçament o còpia d'un missatge

Nota  Per a informació sobre el desplaçament i la còpia de carpetes, consulteu Desplaçament i còpia de carpetes.


  1. Obriu el missatge que voleu desplaçar o copiar.
  2. A la barra d'eines, feu clic a Desplaça Imatge de botó o a Copia Imatge de botó.
  3. S'obre la pantalla Selector de carpetes - Desplaça o la pantalla Selector de carpetes - Copia, on es visualitzen totes les carpetes disponibles. Feu clic al botó d'opció de la carpeta de destinació i després a Aplica.

    Nota  Si la carpeta de destinació és una subcarpeta, no es visualitzarà a la pantalla Selector de carpetes - Desplaça o Selector de carpetes - Copia. Per seleccionar una subcarpeta, feu clic a la carpeta pare fins que arribeu al nivell corresponent a la jerarquia de carpetes.

Suggeriment  També podeu desplaçar o copiar un missatge sense obrir-lo. Obriu la carpeta que conté el missatge i seleccioneu el quadre de verificació. A la barra d'eines del Microsoft Office Outlook Web Access, feu clic a Desplaça Imatge de botó o a Copia Imatge de botó. Per acabar, seguiu el mateix procediment que a dalt.


Torna al principi

Copyright Microsoft Corporation 2003.
Tots els drets reservats. Condicions d'ús.